AdvertisementOnline nkwalite

CPM - ihe ọ bụ? Olee otú iji CPM na mgbasa ozi?

Site na-ahazi a media na Contextual mkpọsa na netwọk, ọ bụla mgbasa ozi wepụtara ya e mere atụmatụ ịbụ ego. Ahịa mkpọsa ọ dị mkpa ịhụ otú ego maka iwee ya, mmejuputa iwu, ma ego na-nọrọ na irè na nke ha na-eji dị ka bu n'obi. Ngụkọta oge nke arụmọrụ nke ngwaahịa na mgbasa ozi na media atụmatụ dabere na ọtụtụ egosi, otu onye nke bụ onye index nke CPM. Gịnị bụ ihe a na ọnụ ọgụgụ otú iji ya - chọpụta n'okpuru.

CPM - mere bụ na ọ dị mkpa

Gịnị bụ CPM mgbasa ozi, ọ e mara ebe ọ bụ na narị afọ gara aga. The modul na-eji niile mkpọsa ngwá ahịa na ada itie ke media. Publishing, telivishọn na redio ka na-eji nke a ọnụ ọgụgụ gbakọọ na-eri nke mgbasa ozi. CPM na-eji na ikpe mgbe ọ na-abịakwute price nke ngosi mgbasa ozi abụghị otu ebe, na ọtụtụ puku ndị kwere omume na-azụ ahịa. N'otu oge ahụ, na e tinyere n'ime mgbasa a okwu. Ndị nwe nke mgbasa ozi na nyiwe nwere ike na-arụ ọrụ na ha mgbasa na thematic na-elekwasị anya, otú ahụ CPM ọnụego kpebisiri, mgbasa ozi, na-ewere n'ime akaụntụ a bara uru bụ na-arụpụta.

akọwapụta CPM

A mfe definition nke CPM - eri kwa puku bụ. Na-abịa site aha nke modul English okwu Efu-Per-Puku, ebe M - Rom onuogugu, nke pụtara 1000. N'ihi ya, ajụjụ nke ihe bụ CPM, ị nwere ike ikwu na nke a bụ price kwa puku ad amụta. The ọzọ oge a na-akpọsa dị na peeji nke akwụkwọ akụkọ na magazin, ihe mgbe ọ na-egwuri na redio ma ọ bụ na-agụ na TV ọwa - nke ukwuu ọnụego nke a na-akpata.

Ịgbakọ CPM mgbasa ozi online mkpọsa

Na Internet, ọrụ nke ad na-emekarị na-egwu ọkọlọtọ - ndị manụ pop-acha ọkụ, bụ nke na-ewu ewu na ọrụ, na nke na-ewetara ego onye nwe nke mgbasa ozi na nyiwe. The ọzọ na-ewu ewu na saịtị, ndị ọzọ ndị mmadụ na-achọ na nke a web page, ndị ọzọ dị oké ọnụ mgbasa ozi na saịtị a ga-eri ndị ahịa.

Akpọsa ngwá ahịa nwere mmasi kasị ekwe omume ọnụ ọgụgụ nke ndị ọrụ hụrụ ọkọlọtọ. Ya mere, ihe bụ CPM, ọ nwere ike na-egosi mathematically dị ka ndị a:

CPM = (ngụkọta price nke mgbasa ozi iji) / (zubere nọmba nke echiche kwa ụbọchị banner) * 1000.

Ugbu a, ọ bụ doro anya, CPM - ihe ọ bụ. Na mgbasa ozi na ọ bụ otu n'ime ihe ndị kasị mkpa na-egosi. Mgbasa ozi nwere ike gbakọọ ego ole ị chọrọ ịkwụ ụgwọ nwe nke saịtị iji hụ na ọmụma e gosiri otu puku ndị ọrụ na netwọk.

Anya, a ngụkọta oge e nwere ike iji site na a mfe atụ. The na-eri nke ịtụkwasị a ọkọlọtọ na saịtị nke a portal bụ, ihe atụ, $ 400 kwa izu, ọnụ ọgụgụ nke a website na-egosi na a izu-eme nchọgharị na saịtị banyere 10 puku. Users. N'ihi ya, a dị mfe ngụkọta oge enye a uru nke:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 kwa otu puku anọ amụta akpọsa ozi.

Akpọsa ngwá ahịa na kwesịrị ịghọta na a mfe ngosipụta nke ọkọlọtọ na thematic website bụ ukwuu n'ime ihe ọmụma. E nweghị nkwa na niile iri puku ndị gara page, jide n'aka na pịa na ọkọlọtọ. ma esenowo ga chọrọ ejikọta ma ọ bụ na - na ọ na-adabere na mma nke ọkọlọtọ na ọmụma a na posted na ya. Saịtị ọ bụla a chọrọ inye gị niile data gbakọọ CPM nhọrọ. Ọ bụ uru na saịtị nwe, ị nwere ike ịghọta. Ma na mgbasa ozi, ya àgwà na-akpali n'ihi na ọgwụgwụ onye ọrụ na-gụnyere ke ọrụ nke ndị ahịa.

Nkwado modul CTR, ngụkọta oge ụzọ

Iji belata-akwụ ụgwọ na-atụle ọzọ egosi - CTR index. The aha na-abịa site na English asụsụ na kpamkpam-ada ka a click-site ọnụego - CTR ọnụego. CTR-egosi na ị otú ọtụtụ ndị pịrị na banner na-aga a page mgbasa ozi ahịa. Nke a modul na-adabere na correctness ndị a họọrọ site, n'ihi na ihe ndị kwesịrị ekwesị na ọ dị mkpa anya mgbasa ozi, nke ukwuu likelihood na esenowo nwere mmasị na ihe ọmụma na clicks na ọkọlọtọ. The usoro nke ịgbakọ a egosi bụ dị ka ndị:

CTR = (nọmba nke ndị ọrụ na pịrị na banner) / (atụmatụ ọnụ ọgụgụ nke echiche na Banner ụbọchị) * 100%.

Ka ihe atụ, ọ bụrụ na 20 puku ndị hụrụ mgbasa ozi, soro a njikọ 800 ọrụ, mgbe ahụ CTR na-800/20 000 * 100 = 4%, nke bụ n'elu ala ịgba.

Empirically pụtara na kacha nta CTR nke 3-5%. Ọ bụrụ na obere, mgbe ahụ, ndị na-eri kwa nwere ahịa ga gafere na-atụ anya na uru, ha na mgbasa ozi ga-atụle adighi ike.

iji index dị iche iche

CPM nwere ike ji mee ihe mgbe na-ahọpụta a warara iche na-ege ntị. Ka ihe atụ, mgbe ịtụ ọkọlọtọ saịtị n'elu ikpo okwu na-enye mgbasaa ozi banyere afọ, okike, ebe obibi, ọdịmma nke niile e debara aha ọbịa. N'ihi ya chọrọ banner pụtara nanị na ndị na-ọrụ, nke nkwado ngwaahịa gbakọọ. The mmefu ego nke mkpọsa n'otu oge erepịakwa ihe aku na uba na ihe rụọ ọrụ nke ọma.

Ị ga-gaa na akaụntụ ọrụ nke na-adịgide adịgide òtù. The ugboro ugboro otu esenowo na-ahụ otu ihe ahụ ad ngwaahịa, ego a na-debited si akpọsa ngwá ahịa, ma ndị ahịa na ndị ahịa site na nke a aba na-aghọ. Ya mere guru ngụkọta oge indices CPM na CTR na njikọ na a miri emi analysis of ozi nyere site na nke a na mgbasa ozi n'elu ikpo okwu na-eme ka ndị chọrọ ihe na ndị ahịa.

Isi ihe ọzọ a ga-akpọrọ n'ime na akaụntụ na mmalite nke mkpọsa. Ịkwụ Ụgwọ nwere ike kpughere ma ọ bụ na okwu nke CPM, ma ọ bụ CTR. Na ndị ọzọ okwu, ndị ahịa ga-aghọta nke kachasi mkpa nke mgbasa ozi na modulo CPM ọkọlọtọ - ọ bụghị a ugwo maka a click, ma naanị maka mgbasa ozi a ngwaahịa ngosipụta

N'ịchịkọta

Mgbe a jụrụ ya ihe bụ CPM, i nwere ike na-ekwu na a nhọrọ bụ otu n'ime ihe ndị kasị mkpa na analysis of irè nke a akpan akpan advertisement, na kwa ga-gaa na akaụntụ mgbe ịgbakọ mgbasa ozi mmefu ego. Sonye na akaụntụ na ego nke ọkọdọhọ kọntaktị nwere ahịa na mgbasa ozi na ozi, na-eri nke ọkọlọtọ pụrụ isi chọta na otutu na saịtị na yiri thematic-elekwasị anya. Nyere ndị a kwa, ọ bụ ike gbakọọ arụmọrụ nke a akpan akpan mgbasa ozi n'elu ikpo okwu na-aga nke ọma nna mgbasa ozi mmefu ego.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 ig.unansea.com. Theme powered by WordPress.